E-mails automatisch doorsturen en omleiden

Wil je e-mailberichten van een bepaalde afzender of met een bepaald onderwerp automatisch doorsturen of omleiden? In Outlook is dat gewoon een kwestie van de juiste regel aan te maken. We leggen je uit hoe het in zijn werk gaat.

Ontdek dit artikel
Tips & Tricks

Veelgebruikte functies in de werkbalk Snelle toegang zetten

Snel even een nieuwe taak maken in Outlook of de spellingcontrole loslaten in Word? Ga niet langer op zoek naar deze functies, maar voeg ze dan toe aan de werkbalk Snelle toegang.

Ontdek dit artikel
Tips & Tricks

Skype voor Bedrijven optimaal gebruiken

Met Skype voor Bedrijven slopen we de grenzen van de fysieke vergaderzaal en kunnen we vanop eender welke plaats – waar er toegang is tot het internet – met elkaar vergaderen. Dat is een goede...

Ontdek dit artikel
Tips & Tricks

BCC-veld toevoegen in Outlook

Collega’s op de hoogte houden door ze in CC te zetten bij e-mails is intussen ingeburgerd. Met de optie BCC doe je hetzelfde, maar hou je het e-mailadres verborgen voor de ontvangers. Dat kan...

Ontdek dit artikel
Tips & Tricks

Bestanden opslaan als PDF

Wanneer je een bestand wilt opslaan dat niet van opmaak mag veranderen of bijvoorbeeld bedoeld is om aan een drukker te bezorgen, dan ben je meestal het best af met een PDF-bestand. In Office 365...

Ontdek dit artikel
Tips & Tricks

Een lettertype toevoegen

Als je echt je eigen stempel wil drukken op een tekst in Office, kun je nieuwe lettertypes downloaden en installeren. Deze zijn dan vrij te gebruiken in mails, Word-documenten,...

Ontdek dit artikel
Tips & Tricks

Lettertypes beheren

Zie je door het letterbos de bomen niet meer? Of stoot je voortdurend op de verkeerde lettertypes? Je kunt je lijst met lettertypes in Windows en Office naar eigen smaak en goeddunken beheren door...

Ontdek dit artikel
Tips & Tricks

Opmerkingen toevoegen in Word of Excel

In Word en Excel is het mogelijk om notities toe te voegen aan een document door gebruik te maken van opmerkingen. Dat kan handig zijn als je het document bijvoorbeeld wenst door te sturen naar...

Ontdek dit artikel
Tips & Tricks

Professionele tijdlijnen maken in PowerPoint

Het maken van professionele tijdlijnen in PowerPoint lijkt op het eerste zicht een hele klus, maar met Office Timeline, een gratis add-on in PowerPoint, is dat zo gepiept. Het helpt je niet alleen...

Ontdek dit artikel
Tips & Tricks

Van e-mail naar OneNote-notitie

Steeds meer mensen gebruiken OneNote om hun notities te verzamelen. Logisch, want met OneNote kun je je notities bijwerken vanop eender welk apparaat of platform. Zo’n notitie kan ook beginnen met...

Ontdek dit artikel
1 2 3