Tips & Tricks

To do-lijstjes maken in OneNote

In OneNote is het maken van checklists standaard voorzien. Je kunt ze voor verschillende doeleinden gebruiken, zoals bijvoorbeeld voor het maken van een to do- of actielijst. In dat geval spreken...

Ontdek dit artikel
Tips & Tricks

Transponeren: rijen en kolommen wisselen in Excel

Soms is het handig om rijen en kolommen van plaats te verwisselen. Je kunt dat manueel doen, maar dat is een hele klus, natuurlijk. Gelukkig is er een eenvoudige methode die je de overstap...

Ontdek dit artikel
Tips & Tricks

Automatische antwoorden versturen

Ben je van plan er even tussenuit te knijpen of ben je ziek? Dan is geen slecht idee om een automatisch afwezigheidsbericht in te stellen in Outlook. Op die manier weten de mensen die je een...

Ontdek dit artikel
Tips & Tricks

Diamodellen gebruiken in PowerPoint

Wanneer je een professioneel ogende PowerPoint-presentatie maakt, dan wil je de lay-out ervan ook kunnen gebruiken in een nieuwe presentatie. Om dat te kunnen doen, maak je best een diamodel aan....

Ontdek dit artikel
Tips & Tricks

E-mails automatisch sorteren

Het overzicht bewaren in je inbox is niet altijd even eenvoudig. Outlook op een slimme manier gebruiken, is dan ook de boodschap. Gelukkig kun je dat programma zo instellen dat binnenkomende...

Ontdek dit artikel
Tips & Tricks

E-mails gegroepeerd weergeven

Soms gaan er over een onderwerp heel wat e-mails heen en weer in een organisatie. Dan kan het handig zijn om je e-mails per conversatie te ordenen. In Outlook kun je berichten rangschikken per...

Ontdek dit artikel
1 2 3